matte

ska räkna matte,, eller vi behöver inte lämna in uppgifterna så i helvete heller att jag tänker göra dom,,
jaja,, dom hade tatt bort min jacka ur skyltfönstret idag,, fatta att jag blev rädd då eller,, men emma sa att den säkert va där innen ngnstans..
men nu e det juhe bara 2 timmar kvar,, venne riktigt hur man ska fördriva tdn då.. men inte med matte iaf,,
läsa en bok kanske, som susanne skulle sagt xD men neej jag tror inte det heller :P
sen blir det träning med fettorna på tk iaf,, bodypump fo sho.. ska bli najs,, hoppas man får lite träningsverk imonn då..
vill börja med majs på nautilus med,, dom har typ mkt bättre pass där,, men men :P
nu har erika blockat meij på bdb :(
d e inte ok!! det gillar vi inte..
image22

fettorna å jag ska bränna fett som fan kl 5! xD

Kommentarer
Postat av: maja

Emma, join the nautilus, det var ensaaamt utan dih idag!!!

2008-03-11 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0