ONT, DET GÖR ONT

gud det gör verkligen jätteont i min tumme,,
som fan asså..
jag hade vatt hos dempa å klippt han å gjort blonda slingor på han,
så skulle jag ut å röka å behövde självklart en tändare..
i byrån låg det en sa han,,
platttången låg ovanpå byrån å sladden hängde ner över lådan..
men jag, dum som jag e, öppnade och platttången trillade,
men då tänkte jag vara smart och snabb å ta den innan den trillade på golvet,
men grejen e att jag tog den så att min tumme kom emot keramikplattan,
å gissa om den va på?,,
den va het som in i helvete faktiskt..
så jag slände den på golvet,,
å nu har jag värsta fetingblåsan på min tumme :(

Haha,, han blev nöjd med håret iaf,,
goddie (Y)

fika med malls å majs ikvällen då när tractor girl har kört klart sin lektion..
fan vad najs, japanen, tractor girl och ginger @ morfar's e juhe en rätt vanlig syn ;)

sitter å dricker hur god smoothie som helst *drägel*

tobbe sa ngt i fredas om att jag var full av hat,,
han sa det inte på ngt dåligt sätt,,
jag kanske va lite ovanligt bitchig eller ngt,,
men jag har tänkt, nu igen, och det kanske stämmer..
fan va sorligt isf..
måste nog göra ngt åt det..

image15

cya hångel heey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0