Pyttelitet Jättestort

studiedag idag,, fan va skönt asså,, känner att man hade försovit seij resten av veckan annars,, och det hade juhe inte vatt sådär jätteuppskattat. egentligen så har jag jättemkt att göra idag; städa, leta APUplats, jobba, schemadag, träna, skriva kåseri  m.m. Men just nu har jag kommit till att jag har gått upp,, kollat på tv och chillat.. men det e juhe sånt man gör på en studiedag så d e rätt ok..

känner att jag har lite träningsverk efter bodypumpen igår, men hoppas amanda å erica har mer,, kände meij värsta mesig när dom tog 3 kilo och jag bara 1 men men,, jag har inga muskler ffs!
men va verkligen skitskönt att sola efter träningen igår med,, värsta avslappningen och man höll typ på att somna,, livet är underbart.. sen fick man åka hem på bussen apsvettig och ofräch som in i helvete,, men det va nog ingen som brydde seij.

försökte hitta smala sussie nyss,, men det gick inte sådär jättebra,, va verkligen askalassugen på att se den,, längesen sist nu.. men får la nöja meij med tuva novotnys låt a new found lover,, jag äslakr den,, men filmen mer.. jag menar vem likanr inte att en vän ska komma tillbeka med att "If the little frog really loves you, it will come back"


image23

jag har velat dö med stil, 1000 år och 1000 mil, vi kan åka 1000 till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0