rape is such a harsch word. why not call it surprice sex?

mhmm..
igår städade jag,,
fan kan inte folk ta med sejj sina tomma flaskor och burkar när dom går eller?!
och låta bli att spå på grejor..
tydligen inte..
sen åckte jag till jobbet för att träffa malls och majs <3
majs slutade 5 å stack hem å pluggade (lessen man blir), malls slutade 7 så jag fick vänta på henne ( :
men vi skulle med plugga..
och det gjorde vi,
eller jag venne hur det gick för malls xD
sen kom dennis å vi kollade på nip/tuck,
helt underbar serie om jag får säga det själv,,
skjuts in te stan å hem å plugga mer ^^

jag har tänkt på en sak,,
det e typ bättre att typ jobba hela tdn,
då har man ingen fritid och man missar lite (rätt mkt) i skolan,,
men man har pengar iaf..
Annars om man ionte gör det så har man inga pengar och man har skitmkt fritid..
fatta vad mkt dötid man skulle ha eller,,
typ bara surfa eller stirra in i en vägg eller ngt..
och gud vad mkt tid man skulle ha att tänka på då..
och det är inte bra, att tänka för mkt e absolut det sämsta man kan göra,
då blir man bara deprimerad
(vad e meningen med livet, vf finns jag och vad lever jag för ex.)
och vem fan vill vara deprimerad egentligen??
så gott folk tänk inte så himla mkt,,
bara go on..
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0