Shall I abide in this dull world, which in thy absence is no better than a sty?"

fan nu har jag fårr värsta dilemmat igen,,
innan va det självklart att jag skulle ha silvervittblont hår,, men nu vet jag inte :(
jag vill nog ha brunt långt hår..
eller dreads,, eller jag vet inte! :(
men possitivt e att det inte e så slitet eftersom jag klippte av halva håret,, men kan juhe inte göra ngt innan det växer ut :/..

men kanske göra blonda slingor nu,, vara skitblond i sommar,, lite halvkort hår och vänta på att det växer ut,, sen till hösten bli brunrtt och förlänga det? fan vad livet ska vara komplicerat då! xD



guud fattade inte att jag hade gjort såå mkt med håret :S såg bara det när jag kollade igenom bilderna.. det första är från augusti,, sen e det fram te nu..

men men,, får la komma på ngt nytt te nästa gång då ;) pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0