Snörvel eller ngt

nu sitter jag här och snorar,,
tänkte alla ville veta det så jag skrev det xD

igår var det fett med trevligt hemma hos malls,,
kollade klart på råttfilmen,,
men jag å malls råkade somna liite,,
igen,,
men jag färgade hennes hår,,
jippey :D
men det ska bli darker :D
mm,, vi käkade glass å tog ett bloss med dempa..

idag ska jag å malls jobba,,
majs bara latar sejj hela tdn lr ngt xD

men hoppas kvällen bjuder på lite trevloga överraskningar..

annars är det väl ok,,

min buss går om 14 min å jag sitter här halvnaken och osminkad..
jag känner att jag verkligen prioriterar rätt sak..

nu sattes basshunter igång med,,
kan det bli bättre? ;)

image18

askalas pepp på livet ida så tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0