Viljan är min drog

stressigt värre ida ;)
arbetsmiljön söög somvanligt med dildo anders
sen shoppa liite,, å hittade världens snyggaste jacka för bara 3199:-   : /
sen matte å prov,
gjorde bara g-delen för annars skulle ajg inte hinna med den tidiga bussen hem..
hem i 20 min typ ;)
käka å kom på att det va rätt najs att ha träningskläder på träningen..
men missade inte bussen iaf :D
in te stan å träffade majs,,
fixade hennes gymkort å bokade upp oss på spinning imonn :D
sen skulle majs kissa..
och sen skulle jag träna med fetto 1 (<3) och fetto 2 (<3)
det va jobbit som in i helvete,
men vi bokade upp oss te nästa vecka,,
yaya,, ser verkligen..  naaat.. fra, imot det xD
sen soola,,
så in i amadelius skönt det va eller ( :
och tog bussen te malls skulle kolla film å klippa henne :D
men det blev att käka chips å lite av hennes svenska istället xD
till att börja med iaf.. sen klippte jag henne
å när majs kom sen så kollade vi på den efterlängtade råttfilmen..
eller början av den iaf.. hann inte så långt för fittbussarna..
men behövde inte vänta såå himla länge på lilla 20..
sen hem å käka å kolla bdb å annat xD
nu ska jag soova,,
det ska bli najs,,

image16

hångel heey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0