Vilken Underbar Dag, Jag Är Inte Ens Full, Men Jäkligt Glad :'D

dagen började perfekt :D
underbart med studiedag tyckte jag..
tog det lungan å chillade grillen,,

men sen började jag undra om vi verkligen hade studiedag idag,,
för erika å amanda hade sagt ses imonn efter träningen igår..
så jag skickade sms till amanda,,

å det va nästa vecka vi hade studiedag ":D"
fan vad glad man blir asså..

men stack te skolan å klippte lite skägg..

å det va så himla underbart dunderfint väder,,
så på lunchen tog vi latte att ta med från espresso house och satte oss på torget och njöt..
det va fett med najs asså ( :

och sen genomgång av fittherrklippningar i 3 timmar,,
det va så skoj att man skrattade typ heela tdn.. naat..

springa som in i helvete till bussen och hem å äta..

ta bussen te stan å träffa majs,,

gå te natilus och försöka hitta rätt..
det gick,, hrmm,, bra..

men jag tror jag döör nu eller ngt..
jag hade fan redan träningsverk efter igår..
å sen spinning på det..

fan det e nästan mer än min smärtgräns..

men jag trampade tappert på,,
såg att maja trampade som fan,

men tröstade meij med att hon borde va bra på cykling,
hon som cyklar från fyllinge te sture när bussen kört ifrån henne ;)

sen kötta iväg te bussen och svära lite över lånade leg..

hem å stada asset av meij å nu e det skitfint överallt,

förutom på mitt rum, men det kan man juhe ta sen :D

fan va känner meij äcklig,, ha det askalas
kyss å knull hjärtegull

image17
btw, jag älskar maja nilsson och malin arkå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0