woho

ikväll ska jag ha fest :D
hoppas jag blir full.. känns som en sån dag, en underbar dag, när jag ska bli full och glad :D

sitter å käkar lite nudlar med min syrra, trevligt värre men nej,,

ida va dennis snäll,, inte för att jag tjatade eller så ;)
men men han fick ett fint sms att det värmade i mitt hjärta iaf xD

fan att jag inte va med mallan å majsi igår.. dom hade juhe fan festat med cissi å mackan.. fan va skoj..
det hade fan jag med velat :/ men dom va lite sådär lagom småbakis idag..
fan rätt åt dom jävlarna ;)

tycker att dom kan kpomma te miej ikvällen istället då rå..
men får la se..

träffade frida på hemköp ida.. fan skitlängesen jag såg henne..

jag har köpt piggelin så vi ska göra piggelindrinkar sen :D fy för i helvete vad gott det kmr bli eller :D

nu ringde sara med,, hon kmr tydligen,, woho

helt fett med pepp på livet å allt,, skitgla å riktigt kul på jobbet med majsi i ettan ida me ^^


nej men nu ska jag göra meij iordning.. ha det helt jävla fucking underbart <3

                         image13

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

nice bild ;)

2008-03-01 @ 17:55:08
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0