funny Bunny

sitter här nu igen å vet att jag måste gå in och duscha, göra meij iordning och så på en timme, men palla det lixom, det e bara kallt när man kmr ut ur duchen, och jag har redan bestämt vad jag ska ha på meij..
jippey behöver inte slösa tid på det (Y)
det har faktiskt blivit rätt så städat på mitt rum sen jag packade igår yaya!!
hrmm,, saknar jobbet lite, majs skulle la säga att jag e åsnekåt eller ngt, men jag vet inte.. det e bara grejen "typ" man fattar om man e med på det själv.. jag menar vem skulle inte vilja springa runt som värsta tönten i ett helt gäng och skrika JATACK! på allt man blir tillsagd..
nej nu måste jag nog ducha cya!

saknar dej <3                    image77

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dej me gullet (: , när kan vi ses? ;)

2008-05-16 @ 22:23:27
URL: http://friidac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0