woho!!!

idag har vatt en seg dag som fan, jag gick omkring och rabblade de franska veckodagarna i mitt huvud för miej själv (ingen aning om varför, det bara blev så), tack för de franskalektionerna lixom..
och så glömde jag min fittmobil hemma, så jag hade värsta abstinensen efter den och bara dog,, jag hatar att inte kunna vara nåbar, så så fort jag kom hem så rusade jag in på mitt rum och kollade,, kul med 3 missade samtal och 8 nya meddelanden, vissa av meddelanderna va i och för sej bilder jag skickade från pappas mobil när jag verkligen inte hade ngt att göra..
men i alla fall så åker jag till rhodos med underbara maja å malin imonn å jag längtar utahelvete..
grejen är bara att jag vill verkligen flytta hemifrån nu, å mamma å pappa e helt på, vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men det blir nog inte genom påken för det va tydligen värsta industriområdet med uteliggare och så, men jag klagar inte, bara jag slipper fucking åled..

image76image75image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0