30 dagar, 720 timmar, 43200 min

Snart är det verkligen julafton igen, den där dagen som kommer en gång i december varje år, lika stor uppståndelse varenda gång. Höjdpunkten i vintern, hej och hå efter 24 timmar är även den där dagen slut och då får man sitta och rulla tummarna i 365 dagar till nästa underbara julafton. Asså det är juhe snällt och så att vi inte glömmer bort Jesus, jag är verkligen säker på att alla snoriga 5-åringar som sliter upp alla sina femtioelva tar en extra tyst minut och grubblar över Jesus öde.

Haha gud, jag måste verkligen komma på ngt att göra. Är hemma från skolan idag, feber och snorig näsa, kul bara att jag ska på utskällningssamtal i eftermiddag vid 17.00. Pappa blir the lucky one to follow me, hoppas att närvaron registreras med samma noggrannhet denna terminen som förra. Annars får jag nog sluta försova meij begränsa det till kanske en gång i veckan. Herregud jag har studiedag på torsdag, jag tror nästan jag fick ett litet leende på läpparna just nu. Sen är det lön imorgon med, det tänkte jag fira med att sola. Solade förresten igår med Kicki och det var ett jäkla bra tag sen senast jag solade då. Oh my vad jag har saknat det, så himla skönt att bara somna i ett varmt solarium och drömma seij bort till soliga stränder och frukitga drinkar en halvtimme varannan dag.

Hörde från en säker källa att Mamma Mia har kommit som singstar. Haha fifan vad kul det ska bli, yla till låtar som man nästan kan texterna till redan. Då kanske man kan göra lite mer show av det hela ;). Haha xD.

Nej men nu får jag för fanken ta tag i saker och ting här känner jag då, man kanske till och med ska slå på stort och baka kladdkaka som jag sedan i min ensamhet trycker i meij. Eller så kankse jag ska överraska meij själv och pappa genom att städa på toaletten, haha alla vet redan att det inte kommer att hända xD. Nej men vafan, supernudels först och sen får jag se om det blir film eller om jag stannar i sängen och njuter av Mamma Mia låtarna hela dagen..

Åh, btw så var det Pillans sista stängning igår och jag skrattade nästan ihjäl meij lite när jag såg mms:et man hade fått imorse. Då hade hon tydligen fyllt personaltoan med en massa ballonger,oh my vad jag kmr sakna henne. Alla bara drar nu juhe, det är juhe assorligt och inte så himla kul för alla oss som blir kvar. Dom enda veteranerna som kommer att vara kvar sen får väl bli Mattias, Loppan och Anci, kanske Jesper på ett hörn med, i 1:an. Pillan får fan hålla vad hon lovade med party party och discodancing på fredag, haha ;). Skiter om jag kmr vara wasted på jobbet på lördag, vafan innan brydda man juhe seij aldrig om om man jobbade bakis och nysypp och allt vad det heter.

Såhär fint har jag det när jag sitter och suger av mr cancer och väntar på bussen kl tjugo över 9 en söndagsförmiddag.



Ojojoj, här fick vi inte plats med ett E på slutet, läppstift är fan inte det lättaste att måla med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0