a perfect circle

Snoret rinner fortfarande i floder och jag har varit lite off nu på senaste tdn, hade tydligen somnat i soffan igår och så ringde mobilen. Men fast det var min signal och allt så kopplade jag inte att det var min mobil som ringde och blev pissed off på mamma när hon väckte miej.

Nu ska det tdligen fjäskas såpass mkt att dom låter oss ha vita skjortor och bli swingare på jobbet för att vi inte ska jagvet inte kanske säga upp oss. Men vafan jag Robin, Kicki och ja några fler kör på vår grej där för vi är så jävla coola. Det är juhe bättre attt det står swingare på cv:et sen än bara handledare.

Idag ska underbara, snygga helt fantastiska Amanda vara apsnäll mot meij och sätta i min hårförlängning. Vet inte rikitgt hur vi ska göra med min utväxt bara, man kanske ska lägga i en intensivtoning för att dölja den och få det med glansigt och ton i ton med det andra.

Men först så ska jag duscha, klä på meij och sen ska jag spendera ett antal timmar på staden med min madre och sister. Det var ett tag sen sist så dettta kan juhe bli jäkligt spännande och se hur det hela urartar seij.

Jobbet ringde förresten när jag gjorde mackor så man kankse ska checka vad dom ville..

               
             

Bara för att vi är uberbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0