En dagens (hitentills)..

Guuden, fyfan vad jag blir förbannad på vissa personer ibland, pallar inte med deij just nu.. Ta gärna åt deij för 4 personer kan inte bara komma på ngt och sen sprida ut det bara för att det är kul eller ngt.. Hrmm, moget.

Vaknade 3 min innan bussen gick idag, så jag bestämde miej rätt så snabbt för att snooza en kvart och ta nästa buss.. Så kom man till matten och dom höll på med exakt samma sakn som vi gjorde förra veckan, men hallå, skulle vi inte försöka vara klara med denna kursen till jul?! Jaja, där satt vi typ av tdn och sen drog jag och mina fetton minus Emma runt och slöade på stan till Amanda började sin engelska.

Kände lite hemlängtan.. NOT! men jag stack hem i alla fall och såg på Million Dollar Baby.. Jag tillhör en liten inkompetent del av befolkningen som ännu inte hade sett denna underbara film. Gud vad sorlig och bra och helt fucking fantastisk.. Ville bara säga det xD..

Ska snart in till staden igen och ta en frappe eller ngt med Kicki, se om det kommit upp ngt nytt på ngn front och snacka av seij lite. Får se om man kanske ska ringa och störa Majsert, nu borde hon väl förhelvete vara klar med sitt jävla 5-timmarsprov tycker jag la..

Nu måste jag gräva i mina gömmor och se om jag hittar ngt som jag inte kommer att frysa ihjäl i.. Känner inte rikitgt att det är läge för jacka ännu..

Lyssnar på gamla Brittandängor och så nu, känner meij lite nostaligk och vafan nu drar jag..

Kommentarer
Postat av: jossan

Är det mig du menar?! förlåt isf..

2008-11-12 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0