fitta

Fan i helvetes jävla kukskit, gud vad tiden går fort och imorgon är det redan torsdag. Jag vill inte förlora deij och kommer göra allt som står i min makt för att sakta ner tiden till imorgon. Jag vill inte, det är så jävla orättvist och världen är en fitta som bara pissar oss alla rätt i ansiktet när vi minst behöver det. Okej, det fanns stunder jag hatade deij som fan och bara ville sparka ur inälvorna ur magen på deij, hugga deij flera ggr i ryggen och spotta skrattandes på ditt lik. Men det här är inte samma sak, jag måste nog erkänna att Turbobell är en av få saker som jag verkligen tycker om, jag vet inte riktigt vad jag ska göra efter imorgon, vem ska jag ha som röksällskap hemma och vem ska jag irritera meij på? Vem ska komma in på mitt rum på natten och lägga seij i min säng? Vem ska pissa, bajsa och spy på mattan så man kmr och trampar i kletet med nyduschade fötter? Fan jag älskar min kiss&kräksnalle och det kan jag inte förneka. Fuck heller att jag ska till skolan imorgon, skiter i att vi har prov. Ligger hellre hemma gråter, sörjer den enda killen som jag verkligen tycker om och grubblar över livet än at bryta ihop som en jävla wannabe happy-pussy i skolan. Jag vet inte vad jag ska göra, gråter floder och smiket som imorse låg relativt på rätt plats ligger nu lite här och var i min säng, på mina kläder och i mitt hår. Helvete.


























:' /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0