förlåt

Förlåt Martin för jag kastade en sax mot deij i 5an, men du ville ha den och jag orkade inte gå och jag lovar att den inte satte seij i väggen bakom deij vilket påstås..

Förlåt Tobias för jag rev deij på halsen och "nästan ströp deij" när vi bråkade lite för mkt, men jag lovar att jag ångrade meij och jag var ung och dum..

Förlåt Amanda för jag sparkade din stol så du ramlade in i diskmaskinen och bet deij blodig i käften, men jag lovar att du säkert förtjänade det och jag älskar deij fortarande..

Förlåt Richard för jag mejjade ner deij med min gocart i 6an, men jag lovar att det sved i och med att jag blev utvisad från banan och fick fett med skäll från Fredrik..

Förlåt Helen för jag mobbade deij iprincip i 10 år, men "barn" är elaka och du klippte av lite av mitt hår och snodde suddgummin..

Förlåt Jessica för alla slagsmål och elaka ord jag sagt till deij, men jag lovar att du seriöst förtjänar allt jag någonsin har gjort mot deij, du är en dålig människa..

Förlåt pappa för spriten jag tagit av deij, men jag lovar att jag nu har hittat bättre och ärligare sätt att få tag på sådanna saker..

Förlåt Marcus för jag spydde på deij, det måste varit jätteäckligt, men jag lovar och hoppas att jag nu vet mina gränser lite bättre..

Förlåt Amanda för jag drog ut din tand med ett morgonrocksskärp, men jag lovar att du ville det och var med på allt även om det gjorde ont..

Förlåt mamma för jag är en sån fitta och gråter/tjurar meij till allt jag vill ha, men jag lovar att det funkar och att jag verkligen älskar deij ändå..

Förlåt Spike för jag hällde mjölk i näsan på deij så du dog, men jag lovar att du var en äcklig kaninjävel och jag visste inte vad jag gjorde..

Förlå pappan i driven för att jag "råkade" tappa dina växelpengar i ettan så att du var tvungen att gå ur bilen och hämta dom. Ber oxå om ursäkt för att jag skrattade när du slog i huvudet i backspegeln och vägrade be om ursäkt när du föbannat bad om en. Men jag lovar att jag lär meij av varje snedsteg..





Förlåt för jag ibland är ett själviskt, patetiskt, slös och lösaktigt svin. Tack till alla störda bastards som står ut med meij <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0