Gårdagens waste

Favorit i repris gårdagens wastpåe, precis hur jag känner meij just nu. Gick och gjorde staden innan salongen öppnade och Kicki koinade meij efter tuttal diss av Dempa, blev ett par wannabe Amanda skor, en svart kofta och en typ turkos/grön halsduk. Kom på att jag inte var redo för en vinterjacka just nu, eller rättare sagt så var min plånbok inte riktigt redo för den ubersnygga peakjackan jag hittade på Stadium.

Drog med Kicki och fjortizslingade hennes blonda kaluffs, helt plötsligt se vi basshunter, eh jag menar Dennis komma in genom dörren. Trevligt med sällskap när Eva var på banken i alla fall. Gjorde inte så himla mkt mer idag på salongen, Jessika kom in och ska börja arbeta där inom kort med.

Svinkallt ute sprang jag som en jude till bussen och i all hast ringde jag Dennis som hade planerat bionight med trevliga. Bytte kurs och styrde mina frösna ben till röda kvarn istället, bokade 6 biljetter till nya Bondfilmen, som btw var kass man fattade inget. Det var lite splatt, blod hit och dit, biljakter och ja, som Bond-filmer i allmänhet är. Jaja, åkte till kravallås när bokningen var genomförd, fixade håret och jag bytte om, drog till Emelies rosa lya och blev bjuden på xider, massage och koffein. Fick åka en tur till fyllinge och hämta Majsert med, fan vad underbart det är att sitta i bilen, yla fantastiskt falsk till mamma mia låtar med folk man verkligen tycker om, lycka!

Mamma var gullig och hämtade meij efter bion och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på meij imonn, blir nog en lång dag med sushi och najsigt bajsigt folk. Nu ska jag sova om man ska palla tänker jag då.



Hångel med alla underbara människor i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0