god damn it woman!

Fyfan nu är jag äntligen klar med det jävla helvetes kuk praktisk marknadsföring skitet. Jag är jävligt lycklig över detta men känner dock ingen lycka än, har mer större lust att göra ngt. Jag vill klä basebollträn i skumgummi, klä ut meij till en samuraj eller ninja och springa runt som en galning och slå på folk. Fick även förslaget att klä in bilen i gladpack, jag gjorde det en gång, fast med toastolen då, kan säga att det inte var så himla uppskattat. Men gud vad jag känner miej rastlös för tillfället, vill vara full och tuttalt inne i dimman, jag vill inte tänka på vad jag gör och inte vill jag stå för mina handlingar heller.

Jobbet kanske, jag kan inte fylla kylen med sugrör för det är redan gjort, pissa i fritösen låter jäkligt frestande. Eller så kanske man bara parkerar seij vid diskmaskinen nästa pass och trycker på den knappen hela tiden. Det kan nog bli rätt mycket med tanke på att varje gång diskmaskinen kör sin lilla rutin så kostar det MB en hel femma! Ojojoj kanske inte låter så mycket men i det stora loppet så kan det nog bli en del x'D.

Hoppas på att vi inte eget arbete efter lunchen imorgon, så att man kan få ngt vettigt gjort här i livet. Vi gör juhe förhelvete inte ett piss i skolan, då kan man lika gärna vara utomlands. Där gör man i alla fall av med hjärnceller och skapar nya kontakter. Jag vill, jag vill, jag vill verklligen bara dra nu. Jag har pengar så varför inte lixom, kolla bara på det jag missade när jag vara i Magaluf, det tog jag igen nu ikväll. Vad kan det ha gått på 3 timmar kanske?? Jävligt najs asså..

Herregud ja, nu känner jag att jag måste sova faktiskt så sov gött ovh dräggla blött!



Kan jag bli mer fejk och falsk undrar jag då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0