Jag vill ha, Jag vill ha, Jag vill oxå ha!














Ligger i min säng rätt så jävla frusen och lite smått förbannad. Funderar på hur jag ska kunna hålla meij varm i vinter nu när jag insett att 4000-kroners jackan inte är ngt för min plånbok. Tänkte en snygg svart skinnpaj kanske och en massa stora sjalar till det. Är grymt sugen på alla kläderna på bilderna vafan, får se vad jag klickar hem för att trösta mitt feta alterego.

Olyckligtsvis straffade seij min svaghet att kunna säga nej, så numera är jag lycklig vinnare av ett 11-16 pass imonn. Men det är inte så länge plus att jag fick bestämma vart jag ville stå, då blir det 1:an för hela slanten till Emma (y).

Men nu får det bli trånande efter kläder varvat med Footlose :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0