Like A Lady

Tjoho broo,, det är fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Känner inte för att låta en endaste droppe alkohol komma över mina läppar, ser alltså ganska ljust ut för en vit helg. Dennis hade tydligen sagt att vi skulle chilla qp-grillen hemma hos han. Men jag är inte pepp alls på att frivilligt utsätta meij för tortyr genom att gå ut genom dörren och entra snön och kylan. Dock lockar det mkt mer med att ligga hemma, har inte bestämt om soffan eller sängen hägrar mest just nu men men. Asså det hade vatt kul att spendera tid med Majsert, Kicki och Dempa men vafan. Jag tycker att det är dags för dom att hitta ut ur garderoben och med hjälp av karta och kompass hitta lilla metropolen Åled. Hade inte det vart mysigt, så hade jag sluppit oroa meij över att bussjävlen ska köra förbi bara för att jag missat en ynka liten detalj som reflex. Plus att jag slipper stå ute och frysa röven av meij i upp till en kvart för man vet juhe aldrig med hallandstrafiken, dom har juhe sin egna klocka..

Ser i alla fall fram emot helgen eftersom jag är ledig som fan, Kicki diggade min ursäkt; nej jag kan inte jobba, jag har målat naglarna. Men vafan alla har lediga helger, kan inte jag oxå få ha en då? Haha, kmr säkert sluta med att jag blir uttråkad av att ligga hemma så att jag ringer jobbet och ber om att få jobba xD. Men änsålänge ska vi inte vara sånna..

Lyssnar på lite gamla The Sounds låtar och funderar på om jag ändå ska trotsa mina principer och slänga på meij mössa och hela kallabaliken. Lite frisk luft behöver man juhe ändå, kan kanske ändå vara värt den tragiska kylan. Så himla kallt kan det juhe ändå inte vara..

Idag hade vi idrott och jag varken "försov" miej eller sket i att komma. Jag var där, och jag var i tid.. Otroligt och en massa kors i taket. Gymmade i en hel timme, svinkallt var det men lucky me så var bastun på, olyckligtsvis så glömde jag min plånbok på Friskis. Men nemas problemas när Erica och Emma tar en senare buss, buss och kram på dom ^^. Sen var det fittig Praktisk Marknadsföring och precis som på alla andra fredagseftermiddagar så gjorde vi inte ett piss. Jag drog till salongen och hade korsförhör med Eva och sen drog jag hem..

Får nog fan ta och ringa Majsert eller Kicki och se vafan som händer ikvällen, lite tragiskt är det kanske att sitta hemma en fredagskväll när man har möjlighet att umgås med trevligt folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0