mäh..

Sitter hemma hos Kicki nu med ett glas vin i ena handen och just nu är det Robbie Williams i högtalarna. Jag har fått en blodblåsa på mitt högra ringfinger efter att jag slängde meij efter dörrjävlen innan. Lyckat!. Men men, sen kom min äckliga luder feta syster till jobbet innan med sin fula emo-pojkvän till jobbet innan och skrattade åt meij, så jag har varit allt annat än glad och pigg idag. Fitta med, sen har det gått upp för meij att vi verkligen ska avliva Turbobell and it really hurts in my heart.

Whatever wake up happy kör vi juhe på här nu.. Igår var det väldans trevligt med lite förferre hos Dempa och senare drog vi till Dior. Tror inte rikitgt man kan kalla det för maskerad eftersom dom utklädda var väldigt lätträknade.. Jag såg nog verkligen ut som en hora med. När jag väntade på bussen så tutade bilarna på miej, på bussen så glodde alla på miej och när jag skulle hem så var det en tjej som fällde kommentaren; hur fan ser människorna ut idag. Tack det värmde verkligen i mitt hjärta. Skulle kört på att ha en skylt i pannan där det stod att jag var utklädd..

Köpte en sjal till pappa idag som han får nöja seij med imonn, han valde den själv så det blir säkert bra.. Sen blev det nya hörlurar eftersom de gamla antingen var sprängde och försvann spårlöst igårnatt. Dom nya är i alla fall snygga, små svarta från skullcandy.

Kicki kom nyss ut från tvättet och håret ser verkligen bra ut, hon är nöjd och kallar meij pärla. Hoppas det är possitivt i alla fall..

Nu får det bli lite mer av fullf ös medvetslös, in i dimman och allt vad vi kallar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0