najs

Igår var det en jäkligt najs kväll, dock blev det inget pluggande på eftermiddagen som jag verkligen skulle.. Men men, hämtade min grejor som låg i Dennis bil och Majserts kvarglömda vinterjacka på jobbet. Sen var det bussen bah till Fyllinge och hämta upp Majsan och in till stan. Hann trycka i meij en stor colaZero innan Dior dök upp och då vandrade vi vidare till Takenaka. Trevligt värre där och hux flux dök Diors Koffe upp med brodern sin, dom skulle med ta en sushi innan det stängde hade de tänkt seij.

Vi skulle ta en kaffe på Donkie efter maten så att allt blev rätt igen. Men då hade den helvetes jävla kukkaffemaskinen gått i sönder så dom kunde inte servera ngn jävla kaffe eller latte. Då blev det cola igen, förderv tdn i ca 3 timmar där tror jag. Det var juhe förhelvete svinkallt ute, så vi snackade en jävla massa om jobbet (fd jobbet för Dior då rå), livet, relationer och folk i allmänhet. Värsta helkvällen blev det juhe där!

Ringde Amanda på bussen hem för att uppdatera meij om klassfotot, istället för att vara nördar så skulle man tydligen nu få klä ut seij till vad man ville. Fine, cool. Grejen är bara att idag när vi skulle ta klassfotot då så var det juhe inte en jäkel som klädde ut seij. Kul, verkligen det uppskattas. Sen var det juhe trevligt att i alla fall nästan hälften av klassen ställde upp på att vara med.

Idag har det varit en rikitgt bra dag. Tror jag, har varit typ rätt trött hela dagen, sista lektionen kom jag på att det var för att jag inte fått ngt koffein på hela dagen. Synd bara att jag kom på det efter jag hade somnat framför min lärare. Jaja, shit happends..



Haha, fick fedt med skäll av fotografen för jag tog denna bilden, jämförde det med att jag spelat in Gessles nya skiva när han sjöng den i studion. Men jag menar, ofta att jag inte kommer att köpa skolfotot eller katalogen bara för jag fotade detta dåliga kvalle kortet..

Ska dra och sola med Dempa nu. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0