öh..

Nu är jag hemma igen och har bäddat ner miej i sängen och bara njuter av röran på mitt golv, om man ska se det ur en ny synvinkel så kan det vara rikitgt konstnärligt.. Juhe mer man kollar, juhe mer ser man och kanske hittar man en gammal goding ;)..

Var och fikade med Kicki och Petra, sen drog Petra hem till soffan och vi köpte godis och drog hem till Kicki. Där satt vi och kollade på gamla fyllebilder och snackade festminnen och andra minnen.. Rätt var det var så knackade den stora bocken Majsert på dörren och efter mycket tvekande så släppte vi tillslut in henne, haha. Nej inte rikitgt, hon välkomnades med öppna armar och varma kyssar.

Nej men herregud nu måste jag få lite skönhetssömn, imorgon blir det juhe en helt ny dag!! :O Haha, jag och Majsert ska vänta in stängningen med supernudels och SATC, kommer bli myyspyys..



Just nu känner jag bara för att bli helt jävla wasted och askalas, joina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0