pallesjal nästa


Jag vill bli sådär äckligt snygg med kavaj och pallesjalen lite lagom slarvigt knuten om halsen, som killen fast att jag är tjej då. Chinos och kanske ett par converse, eller kanske bara jeans (fastän jag inte är en jeans-människa) och sneakers till det. Hade varit kul med en rosa sjal, eller lila.. Får se, får se det är juhe trots allt lön på tisdag.. Har fått mitt hår med, tog ynka en dag för leveransen, mer tempo åt folket tack! Så om jga är riktigt snäll så ska vi se om AmandaD vill sätta i det på tisdag :).

Kollar på "Låt Den Rätta Komma In", den handlar typ om en pojke mobbad som fan och ful som stryk. Han träffar en tjej som är vampyr typ och ja, den verkar rätt boring. Men i brist på annat att göra så fortsätter jag kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0