R.I.P Lizette
Tyvärr måste jag med stor sorg i mitt hjärta meddela att Lizette är död, hon finns inte mer och det svider i mitt brustna hjärta att behöva säga detta. Vi har haft så grymt många underbara stunder tillsammans, visst har vi haft våra up and downs men jag älskade Lizette och hon kommer föralltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag kommer ihåg hur lyckligjag var när jag för första gången stiftade bekantskap med henne och hur jag rusade in på Donken för att stolt visa upp henne för hard working and fatzo Amanda.

Under det sensate 2.5 månaderna har vi bokstavligt talat suttit ihop och upplevt en hiskeligt massa saker tsm, vi har bytt utseende, varit på varmare breddgrader och vi har under hela tiden lyckats hålla ihop i vått och torrt. Jag kunde lita på deij och räknade nästan med att du aldrig skulle lämna meij..

I förmiddags började jag fundera på om jag verkligen skulle stå ut med Lizette mer, hon kan vara en bitch ibland eller kunde rättare sagt.. Emma fick meij att inse att det nu var dags att gå vidare och lämna Lizette i det förflutna, även om det tar hårt på meij så vet jag att jag ska kunna ta meij igenom detta.. It's time to let it go lixom..







I'm the best fuck the rest hallelujah,, aight Dempa? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0