rough landing

Mohaha, då var man hemma igen, jobbade till 21 ist för 20, lika bra det som att sitta och vänta på bussen och trycka i seij osiga waste produkter. Men men, efter jobbet körde Robin och jag till Kravallås och hämtade Dempa och inväntade Mallan Ballan och hennes man Jointass. Vi drog vidare till inte mindre än hålan vid namn Oskarsström, Hemköp där var juhe värsta coola stället to be at lix. Robin hade värsta skillsen och kunde sladda och hej och hå, vet inte hur det gick till men det var ngt med handbromsen och dom snackade om framhjulsdrift. Haha, jag är juhe inte så himla insatt om man säger så.. Det var i alla fall värsta coolt och Robin är för tillfället min nya idol. Mallans bil skulle köra miej hem och dom andra till civilisationen, man Robban stannade för han bor där, mohaha mer i buchän än jag xD. Jaja, skulle tanka och tanklocket hade fryst fast, min idé om att elda lite runt om uppskattades inte så hemskt mkt..

Anyway så ska man göra lite nytta på jobbet imonn med, efter skolan, lyckades få 12-17 och sen ska man bättra på cancern i en blålysande tub. Very najs asså. Köpte nya skor idag, mina skor, dom är najs om ngt. Måste läman in mina andra skor på klackning med, fan jag glömmer juhe alltid sånt.

Nu känner jag att jag måste sleepa lite så att man inte ser ut som värsta hej kom och hjälp meij på matten imonn, inte för att det skulle spela ngn som helst roll dårå.

Justfan, skulle bara nämna att Dennis och jag har cynkat vår rök med, puss på det tack! Så himla underbart att inte ha halva kvar när han är klar att fimpa, chilla lix! och detta har nu hänt. It's a miricle!



Vafan, puss i badkaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0