Skynda, sätt lite fart, jag exploderar snart!

Igår var det första dagen i skolan på verkligen cepelänge, dagen började med Donkielatte med de 2 absolut fetaste fettorna på hela jb; Amanda och Erica. Sen kände Emma oset av stekt fläsk på Donkie och joinade oss. Snackade en jävla massa innan vi ens fick börja jobba på lektionen, så istället för att rulla permanent i 3 timmar så hade vi helt plötsligt bara 1 timme på oss, tick tack tiden går. Känns jäkligt bra nu i och med att vi ska ha permanent-prov om 2 veckor. Det kmr juhe gå superbra med tanke på att jag rullat ett helt huvud hela en gång! och nu ska vi juhe bara lyckas göra det på 60 minuter med. ingen fara sexy!

Sen var det lurre med veggoköttbullar, potatis och en sås med säkert 89% fetthalt. Men gott var det så det skiter jag i, lite springa runt som påtända it-elever på staden hann vi allt också med under ralle ballen. Emma hann lämna tillbaka en jacka och jag hann inte hitta en enda som passade, buhu!

Var överlycklig eftersom jag inte skulle ha kund på kundpasset, så hann jag i alla fall öva lite mer på att rulla den jäkla permanenten. Men icke sa nicke, Emma frågade om hon kunde få lite assistans på sin sling och klippkund och jag sa självklart i hopp om att få sluta lite tidigare. Så blev det inte heller för det tog verkligen hur lång tid som helst, men det gör nada för det blev bra, skitbra.

Efter skolan gick jag till Eva, hann träffa hennes ursöta barnbarn och se några klippningar. Idag ska jag vara där hela dagen, hade varit skönt att sova i en 10 timmar till men vad gör man inte . Jag kommer i alla fall att lära meij en massa, tänkte jag då.

Tänkte nästa köpa fika och åka hem till Majsert när jag var därifrån, men fick höra att hon skulle ha kör och redan fikat med Emelie. Så sa Dennis att han skulle ha skräckfilmskväll med Dior, Kicki och Pillan men jag var trött, bussen var otajmad, mamma var ännu mer otajmad för hon var på Pios och jag skuklle fryst röven av meij eftersom jag inte hittat ngn vinterjacka än..

Nu tänkte jag gå upp oh klä på meij och sen dra inåt staden.


Kyss och smek, sexlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0