so come and dance with me michael

Morning my retarded m8!
Har ingen lust alls att gå upp, det är kallt och mörkt och skit och plus att jag inte har en aning om vad jag ska ha på miej. Kanske ska unna seij en sovmorgon idag, med tanke på att vi inte gör ett piss på matten förräns typ vid 10. Men sen har jag inte varit i skolan denna veckan än, och ska inte gå dit imonn, så man kanske ska visa sin bästa sida eller ngt xD. Känns i alla fall inte så himla lockande att åka till skolan för att ha fittmatte..

Fick nyss en massa piller av mamma, hon vill väl att jag ska bli frisk eller ngt, men jag trivs rätt bra med min situation just nu. På jobbet så behöver jag inte skylla på att mina naglar blir förstörda för att slippa köket, jag kan bara hota med att råka nysa i ngns hamburgare. Jag behöver inte få dåligt samvete om jag stannar hemma från skolan lite mer än nödvändigt, kan bara skylla på min förkyldning.

Nu går min buss om 57 min, det tar 3 min att gå till busshållsplatsen vilket betyder att jag måste vara klar om 54 min! Fifan, hångel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0