tjoho broo!!

Jag är värsta askalas och superglad idag, vad händer här nu?!, även om det kommer att bli en lång och antagligen svettig jobbedag så ser jag verkligen fram emot den. Btw så känns det verkligen inte som söndag idag, eller är det söndag?! :S, onsdag kanske eller tisdag känns det som. Har inte haft lov klart än så jag är verkligen inte redo att börja skolan imonn..

Jag har grävt i garderoben och hittat lite saker jag kan jobba med. Idag har jag en sjal som jag inte ens kommer ihåg vart jag köpte den, en cardigan från vila (använd kanske 3 ggr, men det ska fan bli ändring på det nu!) och mina nya lacklegging (par nr 3?!).

Kollade på Notting Hill innan med, herre jesus vad jag har gjort mkt idag då xD, eller ja, såg och såg, jag försökte sova men det var för tråkigt så jag satte på den för att liva upp stämningen lite :D :D :D.

Om någon är intresserad så fick jag igång iPoden igår *lyckorus* och för tillfället är jag så himla stolt över meij själv. MItt ego kan nog inte växa mer för tillfället :P. Kollade på gamla bilder på Cici innan och god damn vad längesen det var man  såg henne, dags för en tripp till Stockholm snart kanske ;) ? Kan man klämma in att träffa Jessika och shoppa en jävla massa när man ändå håller på.. Förresten så kom Clewander in på jobbet igår, fan vad skoj att se henne igen :) men det dröjer nog lite innan man ser Frida igen, till jul kanske.

Nu får jag dra meij till jobbet och jag ska vara possitivare och gladare än någon har sett meij innan!

   

analpotatis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0