Toast@Macken


Omg, är det inte ett Macken M som jag ser på fashiontoast's plastmugg?? Jojemensan, visst äre det.. Det ser nästan lite ut som sommarens favorit no 1 kaffe cool. Haha, gud vilken tönt jag är då.

Hade utskällningssamtal vid 5 idag med pappi, lite frånvaro hit och dit, men det var vi överrens om att det är sånt som händer. Hade fått närvaro en idrottslektion när jag själv befann meij på Magaluf, det var rätt skickligt tyckte jag själv.

Jag har inte åstadkommit så himla mkt idag, tagit hand om disken kan man nog säga var dagens stordåd. Men vafan jag är sjuk ffs.. Venne om man ska åka in till stan och vara lite på salongen, se hur många pensionärer man lyckas smitta. Sen åka till jobbet, springa och le lite övertrevligt i 3 timmar och se hur många hamburgare man lyckas snora i.. Eller om jag helt enkelt ska sjukanmäla meij från allt för allas trevnad.

Får ta och sova på saken, sängen ser i alla fall jäkligt inbjudande ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0