ur gonna get far kid

Godmorgon, Godmorgon!
Är fortfarande lika snorig, men nu har jag fått en liten bonus under natten med, nu hostar jag som jag vet inte vad med! Grattis Emma, undrar vad man vaknar upp med imoron då? kanske träningsverk, eller talsvårigheter, det kan juhe bli ganske spännande att se.

Jag har 5 minuter på meij om jag ska sjukanmäla meij från jobbet ikväll, så jag tror jag hoppar det och uppenbarar meij ändå. Om dom anser att jag är fördjävlig är det väl bara till att skicka hem meij.. Jag ska i alla fall till salongen och före så ska jag och Majsert skåla in löningen med Latte på Frappinohouse. Kanske blir det nya skor med?? Haha, sånt där är farligt..

Jag behöver seriös hjälp, jag vet inte om jag ska beställa denna lurviga, leopardmönstrade västen. Asså den är skitsnygg och underbar och så och om det hade varit ett halvår sedan så hade jag säkert inte tvekat. Men nu vet jag inte rikitgt längre, jag vet inte om den hade passat på meij så himla mkt, om det verkligen är jag.. Det är juhe fan skitsvårt! Men då får man väl ha en svart tajt långarmad tröja under. Men vad ska man ha för skor? jag vet inte om det funkar med.., haha men gud nu börjar det låta som dom konversationerna som försigår inuti mitt huvud xD.

Nu äre fullt ös medvetslös, get dressed for sucsess och run bitch run till bussen som gäller för fulla muggar för min del.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0