BaNG BaNG!


Back on track, day 2 och idag var det bara matte. Det sög värre än negerballe korsat med fittstubb, Amanda var sur och kranky (men jag tycker om henne ändå) och helt jävla waste med tid eftersom vi typ bara var där 1.5 timme. + att vi inte lärde oss ngt nytt alls, kul och lärorikt wawa! Men men stack till frappehouse med Amantha och skulle få njuta av en efterlängtad mockalatte. Men när vi så snällt står i kön och väntar på vår tur så går det en propp eller ngt så alla maskinerna lägger av.. KUKKUL! Så det fick bli en kaffe med mjölk och chokladsirup i istället, den smakade inte ljuvligt om jag säger så..


Iväg till cs med kattpisset i ena handen och ciggen i andra för att joina fettoErica som hade foto, hann sitta där i typ 5 min innan vi kom på att vi skulle håla handen en annan dag och min buss gick soon. Sprang till norre och kom med das bussa, satt där i sätet i min egna lilla värld med musik i öronen och metro i handen, man ska tydligen inte gå i högre klackar än 8 cm i vinter. Jag kallar sånt nonsens bulle som ngn icke klackgående person har suttit och hittat på bara för att skrämma oss andra. Men Emma är inte dum hon inte! ;)


Nu tänker jag nästan kanske om en stund sätta meij och plugga lite, har juhe missat en del projekt och företagande lektioner som jag skulle ta igen innan Magaluf. Haha måste bara tilllägga att jag och Amanda youtubade Magaluf-låten med Orup på matten och den videon var juhe minst sagt intressant xD. Jaja, jag ska i alla fall ägna lite tid till det.. Sen blire sushi m.m.




Hångel och pull, rövknull, hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0