constant faliure

Det är verkligen svinigt kallt ute, om jag hade varit kille så hade jag fryst ballen av meij, men nu är detta lite mindre möjligt. Sitter påbylsad till öronen och detta är efter jag strippade efter nästan värmeslag innan. Hade varit skönt att vara iväg just nu, och då menar jag inte på jobbet utan iväg iväg. Hoppa på första bästa nästa plan och flyga till värmen, har som sagt aldrig flugit inom Sverige och när jag nämnde detta till Dennis (grattis Dempa omnämnd i detta inlägget med, happy ;) ?) så frågade han hur jag gjorde varje påsk då. Tog ett tag innan jag fattade skämtet, tog ett ännu längre tag innan jag fattade att det var taskigt.

Känner att jag måste börja leta efter vinterjacka snart man fryser juhe som sagt ballen av seij om man visar seij ute, kommer inte bli lätt att ragga passiva rökare ut fettogänget imorgon känns det som. Men Emma är och kommer juhe alltid att förbli min egna personliga passiva rökmate :D :D :D. Fan vad skönt det kommer bli att komma tillbaka till skolan känner jag nu, men man kmr juhe tröttna på det efter en halv vecka tror jag. Det ulitmata hade varit att åka tillbaka i tiden till Magaluf, eller kanske till och med Rhodos, och av misstag missa planet och råka stanna ett halvår extra..

Jäkligt skön dag på jobbet, trots attt vi inte hade några varor överhuvudtaget och att Karro klagade på mitt hårband. Jag menar ofta att det kommer fastna i pommeskorgarna, blev lite pissed, men gjorde en fin rosett av ändarna sen så att det inte såg helt retarded ut. Då blev Ripén nöjd med hoppas jag.. Hade 1an idag och det var minsann ett bra tag sen sist, god damn vad underbart det är att ha 1an. Jag hade nästan glömt hur bra man kan ha det på jobbet, blev även påmind om hur dåligt man kan ha det på jobbet när jag kollade på klockan och såg att jag slutade en timme senare. Hade inte fått andrarasten så gjorde en deal med Carro, detta innebar att jag jobbade 6.5 timmar idag med bara en kvarts ralle balle. Men jag stog i 1an så det gjorde inte ett piss!

Dennis har varit underbart snäll och hjälpt meij skriva både cv och personligt brev och resultatet låter riktigt proffisionellt, jag är rikitgt förvånad över meij själv. Haha det behöver jag inte vara för jag skrev precis vad han sa att jag skulle skriva xD. Men jag är rikitgt förvånad över honom, trodde inte att allas våran Dennis gick och bar på denna finfina dolda talangen. Skenet bedrar.

Idag blev det väl ett långt inlägg känner jag då, så nu känner jag att det är dags att slänga in den obligatoriska bilden på meij själv. Eftersom jag inte har ngt spännande som händer i mitt liv så blir det inte att jag har bilder på så mkt mer än egopics på meij. Så förlåt att ni som råkar klicka in på min blogg måste plågas med sånna hemska bilder, but heey mate that's life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0