oh happy day

Häjsan häjsan! Jag har varit så jäkla glad hela dagen, blev inte ens förbannad när det cepeade seij i 2an, jäkligt irriterad blev jag, men inte förbannad :D :D :D. Det har varit en underbar dag, fler sånna till miej tack, fick btw reda på att det var löradg, men det räknades som söndag och på söndagar så går tattarbussarna som dom gör med.. Efter en liite för lång cigg-paus innan bussen efter jobbet så missade jag den såklart. Men jag var juhe glad och lycklig, så jag tog en snabb tänkare och kom på att jag kunde gå in till staden, så det gjorde jag. Skadar juhe inte att röra på seij lite heller eller så tänkte jag då,, Med a-teens och timbuktu som sällskap vankade jag laholmsvägen fram och rökte en del. Kom precis fram till NPort innan bussen gick så jag slapp sitta och frysa i minusgraderna.

Så fort jag kom hem så la jag meij under täcket och försökte få in lite värme i mina frusna lämmar och här ligger jag fortfarande, det är rätt sköt att bara ligga här och inte göra mest ingenting.

Igår fick Mallan Ballan sin nya bil och den var juhe inte lite fin, var det inte miss Arkå som snackade om en råttsofa har jag för miej ;). Men denna lilla skönheten hon numera äger går juhe inte av för hackor om jag säger så, den var söt som fan och fin som snus.

Idag är det Halloween och alla helgona skit, jag har inte gjort något för att hedra de döda eller vad man nu ska hitta på.. Jag har inte ens klätt ut miej och supit meij redlöst full i min pinsamma utstyrsel, än. Majsan hade tydligen sminkat Jonas till en jäkligt het flickvampyr och sedan stolt visat upp nya ragget för das parents. Haha la kanske till lite egna ord där men det var så i stora drag i alla fall.

Nu får man la släpa seij upp och ta kvällsciggen med Dempa, gå och lägga meij och sen upp och jobbe imonn. Massa thanks till Sofia med som bytte tid med meij så att jag börjar tidigare, fast hon blev nog gladare än meij då hon slapp gå från Trönninge xD.

     

don't get lost in heaven babes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0