rubrik

Oh herrejävlar vad jag hostar då, var tvungen att sjukanmäla meij från jobbet. Såg precis klart på step brothers och den var awsome, så himla kul.

Igår drog jag hem till Kicki-bah efter jobbet där hon försökte tvinga på meij potatisgratäng, den va säkert skitgod men min mage var redan full av hjärtan xD. Vi hade planerat in en tempolatte och gissa om vi jublade när vi såg att frappinohouse stängde 18.00 och vi va där 18.15. Kul! så det fick bli desifiseringslatte på donike ist. Vidare till hemmakväll (jävligt töntigt namn btw), hyrde barnhemmet och köpte surt gådis. Dennis kom och vi tog en liten runda till eurostop för kaffe innan vi våldgästade Emeile där Mackan och Pillan redan befann seij. Pilla Pillan i håret, på med filmen, Mackan och Emelie gick och köpte tajmat (haha) och sen dök även Jonas, Mika, Mallan, Jointas, Karl och Sandra upp. Det var juhe inte lite varmt i Emelies lilla 1:a om man säger så.. Efter den drog det mesta folket men jag, Pillan, Dennis, Kicki och självklart Emelie och Mackan stannade och checkade Mamma Mia.

McDonald's inne i stan blev tyligen bombhotat och utrymmt och allt sånt igår, men vi såg inget när vi skulle snoka lite på hemvägen.

Fan jag känner miej grymt tråkig men jag är trött, slö och bara måste plugga snart. Det är inte bra att man har den benägenheten att skjuta upp saker och ting i oändlighet.



Ge meij Lindsay's stil lite nu på direkten, fast det glittriga linnet hade jag nästan kunnat skippa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0