Hon är inte het, hon är fet

Det var jäkligt najs med discodancing och party partt igår måst jag säga, lyckat med singstar och donkiepeople. La en toning i Kickis hår före så blev hon lycklig, körde lite på skånskan, dock inte lika mkt som hos Dior men men.. Tog en falle innan man somnade med och jobbade lite på fetman.

Vaknade imorse i Kickis säng med henne själv och Jossan och kände meij sådär lagom fräsch, gårdagens smink och fortfarande kläder på meij. Så jag fick gå upp, borsta tänderna, tvätta ansiktet och byta om, bättre sent än aldrig aight? Kicki och jag bestämde sen-"frukost"-dejt med Pillan på frappinohouse, askalas med god mudcake och mockalatte. Snackade om allt och ännu mer och drog oss vidare mot SATC, vårat slutmål, i Kickis lägenhet med pepparkakor och chips.

Jag skulle inte jobbat idag men Karro frågade igår om jag kunde tänka meij att ta ett litet pass i alla fall och det funkade juhe, om det var på kvällen dvs. Så jag fick 16-20 och efter lite SATC och buzz så drog jag meij mot det gyllene M:et där det bokstavligt var helt dött. Ventilationsgrej skiten på ngn stor motor hade pajjat på taket så vi hade ingen ström. Gick juhe inte så jävla lätt att jobba då så pappa fick äran att komma och hämta meij, såhär på farsdag och allt.

Kollade nya saw när jag kom hem och just nu funderar jag på om man kanske ska slå på riktigt jävla stort och ta seij ett bad..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0