What a night...

Känns som om jag har gjort jävligt mkt idag, men ändå inte ens hunnit med hälften av vad jag skulle ha behövt göra.. Åkte in till staden med mammie och das emowannabee, köpte skor, hämtade hår (Dolly) och fikade på frappinohouse. Sen skulle Amanda förlängt mitt hår, men hon var trött så vi tar det en annan dag ist. Måste ändå färga mitt egna hår innan vi gör det, fifan vad rött det skiftar i nu. Så hej och hå, ringde the queen of supernudels som då satt i jätte växthuset vi i Halmstad kallar bibblan och pluggade. Tempo till österskans och bussen till maxi där vi hämtade ut Babbsan, hennes hår. Sen lite språngmarch i nya klackar till bussen och missade den såklart precis, alltid lika kul när man kan se den köra iväg. Väntade lite där då och tog glada i hågen nästa buss till Fyllet.
'
Väl där bjöds det på feting rostemackor och underbart koffein i flytande form. Hann sätta i halva hennes hår innan det var dags att åka till mentalsjukhuset för Majserts solosång. Jag var duktig nog och hittde utan varken karta eller kompass till Hemköp och inhandlade jos och naturgodis. Halvsprang i blåsten tillbaka och satte meij i en obekväm soffa utanför rum 202. Där inne ylade Majsan och det hade väl varit fint om det inte hade varit för trumpeterna i rum 203 och flöjterna i rum 204 som tuttalt överröstade stackars Majas tappra försök att hålla hågre stämma än instrumenten. Eller ngt. Springeling till bussen men Dempa hann före, hämtade oss inte på, men framför stora stentrappan och efter massa falsksång till underbara mamma mia låtar så var vi åter i Fyllet. Tog nicko och nudelbreak innan vi fortsatte och fullföljde Babbsan.

Med hela 1,5 timme innan min bush-buss gick tänkte vi belöna oss med koffein på Morfar's, men icke sa Dempa som hade avsikt att förstöra våra underbara planer. Så ist för att sitta och inhaldera gammalt damm och småfnittrandes lyssan på gamla retards på bussen så blev det åter Dempas bil med falsk allsång. In i driven för desifiseringslatte ist för ljuvlig på Grandpa's. Efter det så var det nästan raka vägen till the place to be at a thursday night alltså norra station. Majs och Dennis väntade trofast *hrm* med meij på min buss i ca 30 min. När den så mkt som uppenbarade seij så var dom fortare än Loppan bortsprungna mot den silvriga anti-bonnamobilen. Så då fick jag i min ensamhet sitta på bussen hem till skogen.

Måste även säga FÖRLÅT Amanda för jag glömde köpa redbull till deij, snälla elda inte ner mitt rum, eller hus för den delen!

Imorgon blir det tydligen kanske inte ngn idrott eftersom en 19-åring från simlångsdalen hade omkommit i en bilolycka. Kul att man slipper komma på en dålig ursäkt för att slippa idrotten men det var juhe lite sorligt det hela menar jag..

Gosh nu måste jag sova, ska fan hinna platta håret och allt imorgonbitti, har sett ut som värsta hej kom och hjälp meij idag med bångstyrig lejonman och lockar och jag vet inte vad. Så då är det väl bara för meij att säga Hångel heey!



Vill ha skolkatalogen typ nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0