where you gonna sleep tonight, mate?!

Gud okej, nu har jag lite tid över så jag tänkte få in så mkt ordbajsande som möjligt, ska till mormor sen och prata om Thailand över mat antar jag..

Grymt kul i torsdags, alldeles lagom av det goda. Intensiv dag som fan, skolan -> schemadag -> super nudels hos Majsert -> tempo till Kicki på förkrök -> nostaligt och sentmentali på Macken med 3vligt folk -> taxi till Fyllinge -> Majserts golv. Körde lambo och tempo drickande hos Kicki med Majsert, Kicki själv  och Mika. Najsigt värre med massa bildtexter, gruppfoton och krossade glas. Måste luktat som värsta a-lagarna, känns lite sorligt att vår helgalkoholism är på väg att gå över till vardagslyx. Men det ska nog gå att stoppas aight! Bussen till Macken där Pillan, Karro och Dempa va, efter lite alkoholhaltiga drycker så uppenbarade seij Jonas och Robin och då blev det dans på borden, högläsning och naket. Kvällen avslutades med tårar och en taxi till Fyllinge där jag däckade på Majsans golv under extrasängen. Kmr inte låta din mamma anklaga deij för barnmisshandel för jag var med på det, yayah!

Vaknade på fredan vid 11 med extrem nackvärk och kom på att det inte ens var läge att ringa och sjukanmäla seij. Drog med hem till Kicki och checkade Desperat Housewifes och käkade mackor. Då ringde Petra och frågade om jag ville joina gemenskapen på Donkie, Hell Gee *not* och jag var där 45 min senare instämplad och ombytt. Fittigt pass som fan men snälla skiftledare skickade hem meij för att jag äntligen skulle kunna ihop lite normala sovtimmar.

Men icke sa Nicke när Dempa ringde och meddelade att Dior var supsugen. Kul att träffa henne igen men kände att jag verkligen inte tillförde så hemskt mkt, låg mest i soffan och halvsov till Slipknot. Aja Robin och Kicki kom efter stängningen och jag lyckades ragga skjuts hem till dörrmattan, wonderful as hell! Tack för det tack.

Hade 12-17 idag på jobbet men var inte alls pepp och pigg så kände meij lite småevil när jag nästan tvingade Peter att byta pass med meij.. Fick i alla fall sluta 14.30 och lovade meij själv att hinka kaffe innan jobbet imonn så att jag i alla fall ska kunna spela pigg, kry och glad.

Nu kmr mammsi och säger att vi ska åka och jag känner att jag nästan måste fräscha upp miej på ngt sätt innan jag visar meij ute i civilisationen, vet bara inte riktigt hur, Tuggummi och massa parfym kanske? Haha nej det ska jag inte utsätta ngn för,, ciao dårå!



Grovt upphånglad mot dressbordet

Kommentarer
Postat av: Erica

Varför använder du aldrig dom skorna längre? Så sjuuukt jävla snygga din bajs!

2008-11-18 @ 23:53:00
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0