Wherever I'll go you'll always be more than just a memorie

Herre jesus och amalia, jag tor att jag är jäkligt kluven eller ngt för efter detta arbetspasset så tror jag nästan jag älskar mitt jobb lite. När allt klaffar, sista timmarna var vi bara 4 och en va i lobbyn typ hela tdn och det gick så jävla bra. Det kändes inte alls att jag jobbade över 2 timmar, det var mer bara hej och hå, smaklig måltid på deij tack och fy vad klockan är mkt nu drar jag.. Haha det är väl lixom lite som even if you kill me slowly, I will die at the end. Allting har sitt slut, men det är efter sånna här dagar som man är mer än villig att skjuta upp på det ett jäkligt bra tag.

Skolan var ett större skämt än när Paris Hilton skulle ställa upp i presidentvalet. Försov miej som vanligt och mamma väckte meij vid 8, tempo på meij som fan när jag gjorde miej iordning på en halvtimma och kubbade sedan till bussen. När jag kom så hade vi redan snackat om den döda tjejen och det var dags för mentorssamtal i inte ens 30 min. Vafan skulle vi då göra till kl 11.15 när pof började, tror inte det var många som tänkte sitta och förundras över 1guy1horse så hemkt länge. Erica och Emma kom då med den brighta idén att färga mitt hår så det gick mer ihop med löshåret. Fan vad najs och vi var i full gång, eller mest dom jag gjorde juhe inte så himla mkt.

Nej nu måste jag nog ta och lägga på ett kål med sovningen, fick reda på att jag var den enda som inte hade gjort permprovet ännu. Så på måndag ska jag få äran att visa mina kunskaper i detta fina ämne. Haha, jag vill inte :s. Så förutom att jobba som ett svin denna helgen så måste jag även hinna med lite pluggande, detta är jäkligt nytt för meij känns det som.




Sov sött, dräggla blött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0