3 månader sen idag..

För 2 månader sedan satt jag och huttrade inne på Headquarter i 2,5 timmar medans Lizette förlängde mitt svintoliknande hår. Hittills har utseendet på hela kallabaliken förändrats radikalt, men det är ingen slinga som trillat av ännu, yeyah!

För 1 månad sedan satt antagligen jag och min nära och kära vän Majsert på vår balle i Magaluf och söp skallen av oss med fråmmande och konstigt folk. Hittills har jag absolut inte fått tillbakalängtan, och det svår jag på.. ..NOT!

Just nu så ligger jag i min säng alldeles påpälsad och lyssnar på Linda Bentzing - Hur svårt kan det va? JAG Tänker på alla minnen till just denna låten och jag kan lova att det finns många! Hittade en halväten kaka/paj med nötter på i kylen, den tog jag och ska smaka den innan den tar slut, tänkte jag då..

Har varit så jävla trött hela fucking dagen och huvudvärken har inte varit snål med sina besök.. Jävla fittdag har det rent ut sagt vartit.

Såg att de ambitiösa grannarna ställt ut utgrävda pumpor på trappen, så himla äckligt det ser ut. Fattar inte att barnfamiljerna vågar utsätta sina barn för sånna hemskheter. Nu ska jag fan utöva konsten att chilla, det ni!



time 4 csi, måste bara nämna att jag verkligen ÄLSKAR sättet alex i csi miami pratar med liken,
puss utahelfwete på det tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0