Bus eller Godis

Sitter och försöker lista ut det där med iPoden. Det funkar inte riktigt lika bra som jag hade önskat, ett tag där trodde jag att jag listat ut det, ringde i all glädje och skröt för Majsan. Nu måste jag få det att funka innan jag träffar henne nästa gång så att jag inte blir stämplad som ännu mindre teknisk än vad jag redan är..

Hade det skönaste passet på jobbet på hela fucking veckan, 11-16, så himla skönt asså! Efter jubbet skulle Dempa komma och hämta meij så att vi kunde beundra hans nya hittills oinköpta tröja på MQ. Så blev dock inte fallet för my good friend Dennis hade tydligen inte haft ngt att göra så han bestämde seij för att testa knivarna hemma. Eller enligt han själv så skulle han skära bröd. På något vänster så lyckades han missa brödet och kötta upp ett djupt hack i handen. Så istället för shopping på stan så blev det akuten yeyah! 5 sprutor och 7 stygn senare så var allt packat och klart.

Så fort jag kom hem så satte jag miej vid datorn och ringde Dior, någon knackar på dörren och jag ignorerar i vanlig ordning, precis som när det ringer på hemtelefonen. Jag vet inte om jag försöker ignorera att jag bor i bushen eller vad det är.. Men i alla fall så slutade inte denna någon att knacka på dörren så jag fick snällt gå och öppna. Där stog 2 st ungdjävlar (bokstavligt) utklädda till just djävular och skrek "bus eller godis" till meij. I helvete heller att jag skulle ge dom godis om vi nu hade det hemma, det ska jag juhe ha. De fick några peppakakor och gick snällt bort, hade varit kul att se vad de hade hittat på för bus..

Just nu så är jag så jävla fucking trött på mitt liv, vet dock inte vad som ska förändras eller vad jag ska göra åt saken ännu. Behöver nog livet mer spänning, pojkvän eller kanske en ny sjal.. Får tänka på saken..


Jag vill även bli ekonomisk oberonde, om någon skulle bry seij..



give me something to hold on to, is this really it?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0