Dagens dilEmma


Sola solarium / brunsprayning / bus ??

Asså guden i himeln vilken liten wihtie jag har gått och blivit. Riktigt jäkla pinsammt blek. Jag måste göra ngt åt saken och i förgår var jag helt inne på bus från clinique. Men om det typ regnar ute så blir man juhe för helveta helt randig i fejjan. Eller det var kanske lite att ta i, men det tvättas juhe bort, som om man skulle ta och tvätta håret så skulle man få en vit rand i pannan utmed hårfästet. Ashett säger jag juhe bara.

Vafan, man vill juhe för helvete inte se ut som en jävla miffo och ett förrymt retard.. Blir nog solarium i ikväll..

Solarium är bra, men det blir rätt dyrt i längden, tar lång tid och man ökar sina chanser att få hudcancer. Kanske är det chanser man får ta? För solarium är bra, man får fin färg snabbt, det blir inga fula ränder, min hy blir bättre av det.

Jag har aldrig testat brunsprayning, men har sett ett par skräckexempel. Läs bl.a. blondinbella. Hon såg juhe ut som värsta polska horan när det var på toppen. Sån vill man juhe inte gå runt och se ut.. Nej får kankse ta tag i mitt liv och sola ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0