det löser seij

Nu har jag inte skrivit på länge så jag tänkte göra en lilten update för er som "stalkar miej och vill veta allt om mitt liv" xD.. Efter APUn i fredags så stack jag hem till Mallan Ballan för att färga hennes hår, efter ett tag så uppenbarade även Majsert seij. Det var som sagt först planerat att vi skulle gå på inflyttningsferre hos Karro, men hon fick "förhinder" (läs fick roligare förslag..) så då skulle vi ha chill filmkväll hos Dempa med lite softisikerat drickande. Men han var sug och grinig efter jobbet, I don't blame him,så det sket seij rejält. Rätt var det var, när man satt bekvämt på Malins golv så fick man mess från Jossan som undrade om vi skulle med på fest. Självklart svarade vi yes box på den frågan. Drog med Majsert ut i buschen (Åled) för att byta om och hämta dricka och sen var det tempo in till stan igen.

Vi tog bussen, som så många ggr förr, ut till Eurostop och fick en trevlig överraskning när det visade seij att Dior to die for jobbade. Bestämde sushi-datum och hämtade shema + lönespecarna. Sen hittade Jossan och ferren, men J to the ossan stack rätt fort efter jag och Majsert hade uppenbarat oss. Men det var trevligt folk kvar så vi stannade rätt länge...

Idag började dagen med att man gick till Donkie och fick i seij det livsviktiga morgon (okej klockan var väl 12) koffeinet. Jag började jobba 16 så jag stannade, träffade en solkåt Dennis så vi drog och bättrade på cancern. Det var najs som fan, fattar inte att jag inte har solat ngt sen jag kom hem från Magaluf, där måsarna skrattar seij hesa..

Skulle på Jonas inflyttningsfest idag, som egentligen inte var en inflyttningsfest enligt Marcus eftersom han bara ska bo där i 3 månader, men jag orkade inte. Jobbar 9 timmar imorgon och pallar inte vara sleten, sen hade jag inga fräscha kläder och var i stort behov av att duscha, så jag hoppade det. Jobbade över 2 timmar med så det hade ändå blivit försent..

Nu känner jag att jag behöver sova så..



..sleep tight fucktards <3

Kommentarer
Postat av: maja

"Men det var trevligt folk kvar så vi stannade rätt länge..." HAHAHAHA

2008-10-20 @ 16:00:47
URL: http://maajsan9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0