fejk

Gud, jag har en konstig känlsa i hela kroppen. Är orolig för att
mitt hår aldrig ska bli seij likt. Skulle nog aldrig erbjudit meij att ställa upp som provdocka. Om man ser ut som en rabies anfallen pyroman slampa och pluggat intensivkurs på 9 månader till frisör så kanske man inte har världens bästa fingerkänsla. Nu är mitt hår hackigt och har inte ens vågat kolla designlinjen. Whatever, det växer ut. Nej nu ska jag vara possitiv istället, det var i alla fall en trevlig pratstund och jag fick wienerbröd (?) ! Allt går att fixa och om det fortfarande ser förjäkligt ut så finns det snygga korta frisyrer som man kan klippa med nu för tiden.

Annars så har det varit en helt okej dag. Orkade inte vänta 1,5 h i stan så mamma fick köra meij till APUn. Där började det med att jag och Jessika fick lägga ljusbruna folieslingor på en kund och resultatet blev super verkligen. Gick och köpte fikabröd på Östras och sen kom mamma. Klippte henne, very najs om jag får säga det själv. Det ver ju jäkligt behövligt om man säger så.. Tvättade en del molniga huvuden och fick lyssna på badass kritik mot min skola, men det är bara att le, nicka och hålla med. För mina barn, som vi alla vet så har kunden alltid rätt.


Maten stog på borde (tv-bordet) när jag kom hem så det var bara att slå seij ner och avnjuta den superba måltiden. Potatismos, grönskasbiff, en massa ketchup, salt och en konstig ost. Detta avnjöts till du är vad du äter.


Måste bara säga att jag fullkommligt älskar Vanessa Williams som spela Wilhelmina Slater i Ugly Betty. Om jag någonsin blir gammal så ska jag brunspraya meij och spruta in botox i hela meij tills jag ser ut som henne. För hade jag varit 45 år gammal och ser ut som henne så lovar jag att spela lycklig, sprallig, glad och allt vad det heter.

Sen kan jag medela att det absolut inte, på några villkor, ska komma en droppe alkoholhaltiga vätskor över mina läppar denna helgen. Ska vara tråkig, om man nu får kalla det för det, nykterist i en vecka har jag bestämt. Kan juhe inte se bra ut att vara alkoholförgiftad och gravt nikotin beroende vid 17 års ålder. Så jag ska ha en liten Borat filmkväll för Majsert och moi. Det arma flickebarnet har som sagt inte ännu sett denna underbart roande och lärorika film.

Blir kanske en jul i Prag om man får tro på das parents virriga spekulationer. Yes box säger jag då, allt utom Sverige. Jag menar absolut inte att det är några som helst fel på vårt ljuva fosterland, men jag hatar julen här. Den är så himla överskattad och alla ska sitta och glo på varandra medan man trycker i seij julskinka och bara väntar på julklappsutdelningen. Från det att Kalle Anka är slut så är det ett enormt tidsutrymme man ska fylla ut, de små ska få presentabstinens och de gamla ska hinna bli lite lagom påverkade. Själv sitter man där som ett jävla mellanting och och undrar om alla andras släkter också är så patetiska..

Nej nu ska jag nog ta och sova eller ngt. Känner att koman inte är långt bort annars. Imorgon är det fredag och fifan vad fort denna veckan har gått. Nackdelen med fredagar är att jag börjar kl 10.00 istället för 13.00. Sen måste jag smita ifrån tidigare för jag ska jobba 17.00-23.00. Yeyah! 13 timmars "arbetsdag" har jag att se fram emot imorgon då.

Godnatt, sweet dreams and xoxo.
This is the life. Go and live it lika you never lived before.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha du har så sjukt jävla rätt om julafton xD

2008-10-09 @ 22:37:48
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0