FYLLinge

Nu sitter jag nyvaken på Majserts rum. Det blev lite hipp som happ att jag sov här igår, skulle juhe bara hem till henne och snacka om igårmorse. Så vart Dempa här och vi satt ovh lyssna på musik och snackade..

Jag vart "iväg" (jobbade) till klockan 23 och då hade underbara Erica och Amanda suttit och väntat på meij i lobbyn i över en timme <3. Så nä jag bytt om skulle vi räffas utanför. Men nä jag gick ut så hörde jag en jäkla massa fitter från leklandet, jag kollar upp och ser att både Erica och Amanda har trängt upp seij och sitter där. Dom ropar ngt i stil med att jag ska komma upp så att vi ska röka där xD. Fifan vad kul att träffa er igen fatzon!

Har bokat in lite kuder på min APU med så slipper jag bara stå och glo. Yummie! Jossan blir först ut på måndag ;).



Nej nu ska jag snart iväg till jobbet så.. c ya suckers!

Kommentarer
Postat av: Erica

PUSS på dig <3

2008-10-11 @ 12:49:30
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0