hallo

Nu är man hemma igen..
För att beskriva resan kort så började det med att vi försökte checka in i säkerhetskontrollen. Hela veckan har varit en gigantisk karatefylla och det hela slutade med att vi blev fasttagna i tullen (y)..

Kan verkligen säga att vädret här inte är ngt som jag skulle hänga i mitt breezer-träd, men det funkar väl i brist på annat..

Idag har jag och Dennis varit och kollat på dragqueens och bröllopsklänningan, en fin kombo där tycker jag allt. När jag kom hem hade underbara Amanda lagat mat till meij (eller jag tror inte det var till meij, men jag åt upp det)..

Kollar på min gigantiska väska och undrar när Det ska packa upp, om jag väntar tillräckligt länge så kan man juhe alltid hoppas att ngn annan gör det åt meij.

Imonn så börjar praktiken och mamma har fixat, så jag ska vara på samma salong som förra gången. Askalas blir det allt! Måste nog gå till skolan och säga att jag har en plats, men det fixar jag imonn, börjar juhe inte förrens 13.00, GÖTTEPÅSE :D

Nej nu ska jag gitta ut och cigga meij. Sorligt att jag inte har en balle, men allen får la duga ;)













oh lord, forgive me for the magaluf nights, they make you do things you regret for the rest of your life

Kommentarer
Postat av: maja

HELL GEE!! Galet o fucking wonderful har det varit. Tack för att du finns shb, du gör allt underbart möjligt <3<3

2008-10-05 @ 18:00:48
URL: http://maajsan9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0