har du strumpor på deij?


Fuck it. För vissa blir allt skit hur dom än gör.. Gumman, jag vill verkligen att du ska vara lycklig, men sen vet jag att det inte finns ett piss jag kan göra åt saken. Hur mycket jag än vill göra ngt så spelar det ingen roll. Jag vet att du har en pain in the ass tid just nu och kan bara ana hur jobbigt det är. Du är en fighter och kämpar som in i helvete, du skulle bara veta hur stolt jag är över deij. Hold on, be strong hjärtat love you <3

Idag har jag jobbat, var lugnt och hade koll på det mesta i 2an kändes det som. När man arbetar med så underbara personer så känns det nästan, med betoning på nästan, värt att vara kvar. Men som vi säger det i Åled, så länge du inte är 18, så har du ännu inte rätt till ett roligare liv..

Efter det så åkte jag das buss till das staden och började gå mot lillasysters skola.. Kom till Sibylla, ditt kom mammsi och vi köpte en jäkla ljuslykta till a very special great grandpa! xD Ja, då fick man juhe leverera den till födelsedagsbarnet med som fyller hela 79 jordsnurr denna dag.. Det bjöds på kaffe, kakor och en skitgod tårta :).

När alla var glada och mätta så var det tydligen dags att en en gång försöka göra ngt åt Dempas kråkbo. Kråkboet, som btw inte längre ser ut som ett kråkbo, blev faktiskt ganska bra om jag får säga det själv.. Nu kanske han kan visa seij bland folk igen ;). Kan juhe passa på att säga grattis när vi ändå håller på.

Efter lite ylande till rix och lugna favoriter i bilen så kom man hem precis lagom till csi.. Eller ja, eftersom mamma och pappa sträckkollar csi lite för ofta nuförtiden så kommer man alltid hem lagom till csi :D:D:D. Det serverades även delikat tacos. Mohaha.


Bjuder på lite gamla bilder till detta inlägget med..
Vet inte riktigt varför..
Men har jag någonting i ögat? ser det ut som om jag bryr meij?!
Nej, just ta det en gång till så att jag kan spela in det på nagelbandet..
Hörde inte riktigt, ta det en gång till så att grisen med kan höra..


Men ffs gå och lägg deij. Okej. Puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2008-10-14 @ 00:11:58
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0