Hej

Hej jag heter Emma Karlsson och lever ett patetiskt liv. 

Emma stressar för mycket, äter för dåligt och sover för lite. Hon har knappt aldrig någon tid över för viktiga saker som fika, sola och skolarbete (kan hända att hon bara inte pallar det sistnämnda). Istället brukar Emma ägna min värdefulla tid åt att vänta på bussen, förgifta ozonlaget, springa omkring och se wasted ut på jobbet och vara alldeles för självupptagen.

Det händer att Emma skolkar från skolan, men det är endast om hon fått vettigare förslag, och alla förslag brukar juhe vara vettiga förslag. Emma shoppar alldeles för mycket och lägger sina pengar på alltför onödiga saker och pinaler, veckan innan löning är alltid en fattig vecka för Emma Karlsson. Då lever hon på latte från Donken, bjudcigg (Level om det ska vara rikitgt illa då), och förnying i garderoben är inget att ens tänka på. Det brukar alltid sluta med att pappa bidrar med ett antal hundralappar sista veckan innan löning, Emma har en öppen ekonomisk relation med sin pappa ser ni.

Det händer sällan att Emma städar eller diskar och om man ska vara ärlig så är det rikitgt skabbigt på Emma Karlssons rum. Men Emma bryr seij inte för det är inte många vakna timmar hon spenderar i röran. Det var ett bra tag sedan Emma tränade någonting, hon kör fullt ös - medvetslös på uttrycket "jag gillar inte att svettas i onödan".

Emma samlar på olika saker, kläder, skor, sjalar, väskor, minnen. Precis som alla andra, Emma är även seij själv, unik och kör på sin egna stil. Precis som alla andra. Emma är precis som alla andra.

Hej jag heter Emma och jag hatar livet jag lever så mycket att jag nästan kan leva tänka meij att leva det.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0