Here we go again

Men guud, det var bara så himla grymt dunder kul igår, fattar inte att man inte dansar mer på festerna. I alla fall så blev det en underbart lyckad kväll med massa shlager och en massa mamma mia, tack för igår Dennis. Lite krångligt med vintertid och så, när klockan står på 22.03 när man vaknar så är det juhe ngt som är fel, så går det när Emma ska vara teknisk och ändra tiden.. Majsert räddade situationen och agerade personlig väckarklocka. Orkar då inte lägga in bilder från igårkväll just nu, men jag lovar att det kmr ;).

Idag har jag jobbat, trodde jag slutade 20, men blev värsta apglad när jag såg att jag slutade 19. Blev ledsen igen när Karro sa att jag hade utbildning och fick jobba till 20 ändå. Men sen blev jag glad när Jennifer tipsade om jobb som man kanske ska söka till dårå :D :D :D. Värsta emotionell dag wawa, haha lyckat med skjuts hem iaf.

Helt otroligt att mitt rum var städat när jag kom hem idag, blev så himla förvånad och stolt över meij själv, var tvungen att nypa meij i armen för att se så att jag inte drömmde. Men det gjorde ont, jag nöp precis på mitt nya blåmärke efter att Kicki bet meij i armen igår.

Haha, Jonas har börjat att samla in pengar till Dennis och Diors avskedspresenter men det är tydligen så att jag och Maja kommer att bli de som får ta saken i egna händer och köpe det. Men det är juhe verkligen tanken som räknas, ja Jonas han är så snäll och omtänksam som kommer på en sån idé och vilka presenter sen. Stackarn tänkte juhe fan att vi skulle köpa ngn slags korg med blommor till dom. Ack ack, arma barn x'D.

Funderar verkligen på att börja ett nytt liv, jag måste göra ngt snart. Får juhe abstinens här snart, men jag vet inte vad det skulle vara i sånna fall. Tänkte att man antingen skulle banta ner seij till ett skelettm, eller äta upp seij så att man får lite befintliga former. Eller bara att man byter stil, jag kanske till och med ska bli ekonimisk! Skulle det inte vara kul om jag blev pryd, inte skolkade, inte ljög, aldrig mer söp eller fick konstiga samtal från um. Haha, eller kanske inte.

Nu är det 1½ timme kvar innan jag ska ringa och gratta Dempa så jag tänkte fördriva min tid med att kolla igenom min garderob kanske. Man hittar säkert ngt spännande..

Ciao fucktards

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0