I'll have a happy life, if I did the things I like

Get on your dancingshoes, precis vad jag känner för, skor, dansa, massa sprit och tuttalt kaotiskt kaos. Snart helg, längtar, nu är det bara onsdag (ledig = ligga i sängen hela dagen), torsdag (APU) och fredag (APU). Det är bara tre dagar man måste genomlida, sen är det helg, löning, och discodansing som gäller.

Sitter och lyssnar på Arctic Monkeys och ska snart springa till bussen, man vill juhe inte vara ute i tid för palla stå ute och frysa. Då är jag hellre ute i sista minuten och om jag mot förmodan skulle missa bussen skulle det inte vara hela världen. Det går en till vid 13.00 aigt mate! Då skulle jag slippa slöa runt i stan som ett jävla drägg i 1,5 timme och istället komma en halvtimme försent till APUn. Hade vatt soft.

 



Måste bara säga grattis Dennis, goda nyheter hos tandläkaren idag ;)

Det står en jävla husvagn utanför mitt fönster, jag vet inte vad den ska vara bra för och jag ber innerligt till gud att det bara är tillfälligt. Sen när gud varit så snäll så och plockat bort husvagnen så kan han juhe ta husbilen när han ändå är i farten!

Mina naglar är sköra, jag vet inte vad jag ska göra åt dom :S.




Nu ska jag plocka in disken och ragga skjuts av pappa ist för att ta das buss.

Have a really nice day mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0